malinsbestis

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av tja du kan ju gissa ;) - 29 juli 2010 18:03

Tjobbalaine bloggen :D


nu är man hemma igen efter 4 dagars resande xD


hade askul! :)


träffade finaste Felicia och en assnäll kille som heter Benjamin (Y)

han e kär i mig ....  han är även skitsnygg! :O   haha brunt hår med ljusa slingor, bruna ögon, är 1,70 lång...skit snygg kille asså! :O xD hahah ...


nu kommer det några bilder från resan! :D men inte många för det är så drygt att ladda upp ;)



  

3 asroliga spel på båten:P  spec det till höger:D hah

  

*brunett och het, jo tack jag vet*

  

*Värmdös brygga* det var jättefint där...och jääätttte varmt :D





nu blire Evelina Dissar, EVelina diggar;P


Evelina Dissar :

*dumma killar

*lögnare

*mögel


Evelina Diggar:

*söta killar xD

*värmdö

*Malin<3



pussen:*<3/Evelina:o


Presentation


hejhej! jag heter Evelina är en 97a och tänker skriva lite om vad som händer i mitt liv osådär =) kommentera gärna! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem skulle du ta med om det brann i ett hus och alla dom var med?
 Din bästavän
 Din Familj
 Din kille/tjej
 ditt husdjur
 en klasskamrat
 en som du var skyldig en tjänst
 försöka rädda alla men skulle sen ge upp för det var för svårt?
 INGEN! Bara jag klarar mig så!!
 Den som har pengar och kan bjú på pizza ofc!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards