malinsbestis

Alla inlägg under juni 2010

Av tja du kan ju gissa ;) - 26 juni 2010 17:00

hejhej :)

igår så var vi på laxsjön med släkten:P och vi fiskade som är lite av en tradition i min familj...och det var jag, mattias 5 och hanna-mia 4 som fiskade...och dom fick 9-10 st...medans jag fick hela .... håll i er ... 2 st!!!! :O coolt va!? xD MEN! jag fick en gädda, men den släppte precis vid bryggan när jag skulle få upp den! och den var MINST en meter!!! och mer!!

men ja har inte så mke att skriva så jag rekomenderar nåra bloggar ;))


www.LinasNupplis.blogplatsen.se

www.Emmauknowright.bloggplatsen.se

www.JohannaLN.bloggplatsen.se

www.colaflaskan.bloggplatsen.se

www.evesbitch.bloggplatsen.se


och om det är nån som ja inte har skrivit så äre bara å säga till ;)

pussokram<3

Av tja du kan ju gissa ;) - 24 juni 2010 22:05

Hej alla coola!<3 nu var det väääldigt länge sen! vi har slutat skolan och har sommarlov! så nu vare ett tag sen:P haha <3

jag har typ inte gjort nåt förutom att jag var med bästa lotta<3 och när vi åkte moppe, så blev det nå fel så den fick stopp mitt i en backe...så jag fick kliva av och börja putta på i 2 backar -.-' drygt som fan!!! men sen så var vi på himlabadet:P vilket sög!!!

 

och igår fick jag rådampen på Mamma och Sara!!!! för dom flyttade ut min säng ur mitt rum, så mamma fick den i hennes rum!! så då hade jag ingen säng längre!!!! och inge rum!!! :@ tyckte jag att jag inte hade, (rum asså inte säng för säng hade jag ej) men idag när vi for till birsta så svängde vi in på IKEA och köpte en ny säng:P hehe

oså typ har jag inte gjort nåt annat...förutom att städa hela lägenheten då men... -.-

men vad har ni gjort då?:D btw, äre nån som har nåra bra låtförslag? :D<3

 

PUSSHEJ /EVE  

Presentation


hejhej! jag heter Evelina är en 97a och tänker skriva lite om vad som händer i mitt liv osådär =) kommentera gärna! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem skulle du ta med om det brann i ett hus och alla dom var med?
 Din bästavän
 Din Familj
 Din kille/tjej
 ditt husdjur
 en klasskamrat
 en som du var skyldig en tjänst
 försöka rädda alla men skulle sen ge upp för det var för svårt?
 INGEN! Bara jag klarar mig så!!
 Den som har pengar och kan bjú på pizza ofc!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards