malinsbestis

Alla inlägg under mars 2010

Av tja du kan ju gissa ;) - 30 mars 2010 23:25

hej alla underbara bloggläsare! :)


I helgen var jag hos Lotta, och hade såklart skiitkuul!!! :D ( som vanligt )

I lördags var vi på polar :D först vare as tråkigt, sen så kom Alena, hennes kille, Roberth och nåra till...då dansade jag me...då blev de lite roligare :D förutom när Roberth lyfte upp mig så alla såg mig -.-' menmen....annars var helgen bäst! :D


och nu är man tsm med Roberth! :))) <3333 och idag när jag skulle köpa present till min bror ( som fyller år idag ) så såg jag honom i birsta!!! :) men jag hade inte tid å springa å hälsa för vi var vid birsta city och han va på väg in te IKEA :((( menmen...imorgon äre skola igen....och då ha vi innebandy och slöjd :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
(((((((((((((((((((((((((((((((


aja.....



Puss & kram

skumbanan <3 ( skriver som dig Emma :D )<33333

Av tja du kan ju gissa ;) - 5 mars 2010 20:08

Chaa Chaa Bloggen :P


Nu är man med bästa då!<3

Vi har askul ( som vanligt då ), vi skulle åka skoter ( asså typ kolla om banan var bra eller nåt :D ) hehe, och vi hade nån liten " bräda " bakom skotern som vi skulle åka på...hehe det var skiit roligt! fast man fick bara LITE snö innanför jackan XD hehe * host *  men som vanligt så skönk vi ner igen -.-  :P men det otroliga var att jag, Malin och Micke kunde få bort den ( skotern ) alldeles själva! :O ;) coolt va?? :O ;D hehe men iaf, imorn har Malla fest! =D kmr bli gryyymt kul!!!!!!!!!! eller vad säger ni tjejer/killar?? =D  aja...men nu ska man vara lite social med bästavännen (Y)




Bye Bye Bloggen ;) <333


// Evve:) <3



Av tja du kan ju gissa ;) - 2 mars 2010 19:53

Hejj alla glaada bloggläsare :D Jag gjorde en ny blogg för Malla ville de:P men asså jag har inte så mkt att skriva just nu:/ aja .... pusshej<333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejhej! jag heter Evelina är en 97a och tänker skriva lite om vad som händer i mitt liv osådär =) kommentera gärna! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem skulle du ta med om det brann i ett hus och alla dom var med?
 Din bästavän
 Din Familj
 Din kille/tjej
 ditt husdjur
 en klasskamrat
 en som du var skyldig en tjänst
 försöka rädda alla men skulle sen ge upp för det var för svårt?
 INGEN! Bara jag klarar mig så!!
 Den som har pengar och kan bjú på pizza ofc!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards