malinsbestis

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

G-Grattis Stumpan :)<3

Av tja du kan ju gissa ;) - 3 augusti 2010 01:17

Hellojsan Bloooggen :D


idag har man inte gjort nåågonting ... nästan :P  eller jo, jag va ju faktiskt i birsta idag (Y) hehe


aja nog om de..


IDAG så fyller min bästavän 13 år! tonåring nuuu ! :D grattis till den bästa!

älskar dig<3 :)

hoppas du får den BÄSTA dan i hela ditt liv :P  (hittils) :)

du ska få din present sen när vi träffas om det är okej? hade ingen lust att skicka med posten ;) hehe.. men puss påre födelsedagsbarnet! :)<3


oså fyller väl emelie år också...grattis till dig också...


oså ett inte lika munter del av detta inlägg kommer nu :/


asså vem fan troru att du är egentligen?? jag älskar dig men du går mig fan på nerverna ibland!!!!! förlåt om jag känner på ett visst sätt, äre mitt fel?!?!?  blir så jävla irriterad på dig! först säger du dom sakerna som gör mig asglad och bara längtar tills nästa gång vi ska vara med varandra, men sen..ånej! då ... då är man jobbig, pinsam och allt möjligt dåligt! så då får du en att känna sig hemsk . vet du hur j*vla mkt jag har gråtit över dig!? brände alla skivor av din favvo artist/band som du skulle få på din födelsedag...men nu vet jag inte ens om jag vill träffa dig...ALLS! men om jag ej dök upp, då skulle du allt må va? ena dan säger du "försvinn" andra dan " när ska vi vara med varann? " du var så här _=_ nära på att kyssa mig, trodde det skulle bli vi? faktiskt, det är inte många ggr jag tror det..men vet du vad..jag tänker INTE däppa över dig! du får säga och göra PRECIS vad du vill, jag bryr mig inte! ända gången jag skulle bry mig, det var om grisar kan flyga, månen ramlat ner och helvetet frysit till is! då..då kanske jag kan vända tillbax till dig, men just nu, orkar jag inte se dig .

saknar tiden då man var liten, då var allt så lätt .

du vet vem du är . </3


nu när jag fått ur mig de..


Evelina dissar, evelina diggar!


Evelina Dissar :


1.XScola .

2.den personen

3.falska vänner


Evelina Diggar :


1. COLA :P

2. presenter

3. kläder ;P heh


ja men..vad har ni gjort idag då? :)


puss:*

/Evelina <3

 
 
Ingen bild

Malls

11 augusti 2010 14:23

tackis :D

tja du kan ju gissa ;)

14 augusti 2010 19:16

varsegod :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tja du kan ju gissa ;) - 24 september 2010 14:51

Tjena:D   länge sen men ändå;p   idag så vare bild :D jag, Malin, Lina och Johanna fick typ springa ut å fota :) det var kul. jag skulle typ låtsas vara mobbad av dom och aa sånt;p det var fett kul:) och Malin knäppte en ascool bild när...

Av tja du kan ju gissa ;) - 27 augusti 2010 17:12


hej alla goa o glada bloggläsisar =D   idag vare city marknad på torget =) var där med Amanda, Lina, Johanna & Malin =) det var kul =) och bara så att alla vet ... vi äger! alltså klasserna där alla nya "brunnebarnen" är =) för vi typ har brytit ...

Av tja du kan ju gissa ;) - 26 augusti 2010 16:20

hej alla söta människor:)   nu vare länge sen, har vart hos Malla i 6 dar så ha ej blogga nå:P  eller jo! men inte på denna blogg :/ på våran blogg :)   läs den!! www.mave.bloggplatsen.se <3  men asså..ha vart hos malla som sagt. hade askul.. ...

Av tja du kan ju gissa ;) - 20 augusti 2010 12:55


Hellojsanallaglada:D   Idag blire Bästa Malin då=D<3 Vi ska göra bloggen, och kolla på case 39 ;PP hehe:D oså ska jag sova över hos henne ikväll:) vi ska ha kul för hela sommarn!  (inte vart med varann under lovet :/) så idag blire bästb...

Av tja du kan ju gissa ;) - 9 augusti 2010 08:08

Heej igen :D:D   Nu har man skaffat Bloggsvar tack vare Bästa Malla<33 tack för de:D...så STÄLL EN FRÅGA TILL MIG =D hehe..det är bara att fråga på vettu;)   men nu ska man typ fortsätta med det jag höll på med = ingenting .. men kan ju ko...

Presentation


hejhej! jag heter Evelina är en 97a och tänker skriva lite om vad som händer i mitt liv osådär =) kommentera gärna! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem skulle du ta med om det brann i ett hus och alla dom var med?
 Din bästavän
 Din Familj
 Din kille/tjej
 ditt husdjur
 en klasskamrat
 en som du var skyldig en tjänst
 försöka rädda alla men skulle sen ge upp för det var för svårt?
 INGEN! Bara jag klarar mig så!!
 Den som har pengar och kan bjú på pizza ofc!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards