malinsbestis

Alla inlägg den 5 juli 2010

<3

Av tja du kan ju gissa ;) - 5 juli 2010 03:47

hejsan hejsan<3


ja...vad har man gjort dom närmaste dagarna?? varit med Alex:))! hade as kul!! förutom att han jämt lyser mig i ögonen med den där förbannade ficklampan!! xD hahah och skrämmer mig med hans spöken ! ;P men dom finns!!! och jag tror på honom! :)

annars typ ingenting:P hehe:)

men jag har alltid lika kul :)<3


aa, imorrn ska man kanske till Malin och vara med henne hos hennes mormor o morfar :P :D

äntligen säger jag ;) ... om det går :)


och jag är fett glad / kär / PIGG -.- / och kan inte tänka på mer än EN sak :PP haha <3


jag är ju inte så bra på å blogga längre så ni får påminna mig! ;)

så här är min bdb @AliciasEvelina :) men, jag vill fan inte att nåra peddosar ska läsa den!! inte ens bloggen!! för jag haaaatar peddosar!!! så hejdå alla peddosar ifall det är nåra som läser detta!!!!!


det här (igår men jag har ej sove så det känns som om det fortfarande e söndag :P) , aa men iaf...det här har vare den mysigaste dagen hittils :P på alla sätt o vis :) t om när jag vaknade kände jag på mig att denna dag skulle bli good (Y) hehe <3


och nu har jag det bevisat :D ... jag tänker inte säga vad men det får ni lista ut själva ;) hahaha enkelt va?? xD nä men jag tänker inte säga i vilket fall :))


men jag ska bara säga att jag har VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!!!! <3

hahah:D jag menare! dom ÄGER alla!! :)))


men nu ska jag sova för kl är 04:00 och jag måste upp tidigt imorron ... hehe smart va?? :o men ja e ingetrött :/

men godnatt, sovgott, dröm söta drömmar ;P herråå<3


kyss :*

/E<3

Presentation


hejhej! jag heter Evelina är en 97a och tänker skriva lite om vad som händer i mitt liv osådär =) kommentera gärna! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem skulle du ta med om det brann i ett hus och alla dom var med?
 Din bästavän
 Din Familj
 Din kille/tjej
 ditt husdjur
 en klasskamrat
 en som du var skyldig en tjänst
 försöka rädda alla men skulle sen ge upp för det var för svårt?
 INGEN! Bara jag klarar mig så!!
 Den som har pengar och kan bjú på pizza ofc!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards