malinsbestis

Alla inlägg den 24 september 2010

Av tja du kan ju gissa ;) - 24 september 2010 14:51

Tjena:D

 

länge sen men ändå;p

 

idag så vare bild :D

jag, Malin, Lina och Johanna fick typ springa ut å fota :) det var kul. jag skulle typ låtsas vara mobbad av dom och aa sånt;p det var fett kul:)

och Malin knäppte en ascool bild när jag satt i fönstret och typ var "utfryst" och Lina och Johanna skulle låtsas prata skit om mig, så jag skulle se ledsen ut, asså serriöst! den var asacool!!!!!!! xd

 men asså man såg liksom mig i typ närbild -.- sen Lina o Johanna bakom o typ snacka , oså speglade sig det sig utifrån för Malin stog ute å knäppte det, kanske om våran lärare kan skicka dom alla bilderna vi knäppte så kanske ni kan få se dom:D

 

men nu ska man dra,

 

puss/Evelina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejhej! jag heter Evelina är en 97a och tänker skriva lite om vad som händer i mitt liv osådär =) kommentera gärna! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem skulle du ta med om det brann i ett hus och alla dom var med?
 Din bästavän
 Din Familj
 Din kille/tjej
 ditt husdjur
 en klasskamrat
 en som du var skyldig en tjänst
 försöka rädda alla men skulle sen ge upp för det var för svårt?
 INGEN! Bara jag klarar mig så!!
 Den som har pengar och kan bjú på pizza ofc!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards