malinsbestis

Alla inlägg den 6 april 2010

Av tja du kan ju gissa ;) - 6 april 2010 14:26

Tjabba Tjena Hallå, vi säger så! nä men Halloj alla fina bloggläsare!!!


Som ni kanske vet så har jag inte bloggat på ett tag..hehe bara 3 inlägg ;) eller 4 me det här men... x)


Nu ska man i alla fall till BästaKusinen Lotta!!!! (Y)   :D:D <333

Kl 15.55 går bussen till sundsvall :P ska bli fett kul!!!!!! som alltid!!!<3

då ska man träffa killen med...men vi hade vårt första " bråk " igår så ja e inte så säker om ja vill träffa honom...Just nu iaf ://

menmen:)<333



Jag tänkte även ge lite reklam för nåra aaaaaas schyssta bloggar!!!! :D allvarligt!!! Dom äger!!! (Y)<3


www.linasnupplis.bloggplatsen.se (Y) det är min bästaväns blogg (Y) den är fett fiiin!! och sååå braa! :D


också har vi ju såklart


www.JohannaLN.bloggplatsen.se (Y) det är en väldigt bra kompis blogg!! dett är fett snygg, har alla bra saker som en blogg behöver och sånt!!! (Y)


så kolla in dom!!!!!! (YY) hehe lite såna (Y) jag gör x) men iaf :))



pusshej <3

/E    (härma dig lite malin där...hoppas det inte gjorde nåt, men jag ville bara kolla hure blev :P )<33

Presentation


hejhej! jag heter Evelina är en 97a och tänker skriva lite om vad som händer i mitt liv osådär =) kommentera gärna! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem skulle du ta med om det brann i ett hus och alla dom var med?
 Din bästavän
 Din Familj
 Din kille/tjej
 ditt husdjur
 en klasskamrat
 en som du var skyldig en tjänst
 försöka rädda alla men skulle sen ge upp för det var för svårt?
 INGEN! Bara jag klarar mig så!!
 Den som har pengar och kan bjú på pizza ofc!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards